Αγαπημένα γλυκά και αλμυρά σνακ

Με τα παιδιά συνέχεια στο σπίτι, πρέπει να έχω πάντα κάποιο σνακ, για να ικανοποιήσω την πείνα τους, η οποία έχει αυξηθεί αυτό το διάστημα. Με τρία παιδιά όμως, όπου δεν ταιριάζουν πάντα οι γεύσεις τους, ψάχνω συνέχεια για καινούριες συνταγές. Παρακάτω θα βρεις τα δικά μας αγαπημένα γλυκά και αλμυρά σνακ.

Προσέχω αυτό που τους μαγειρεύω να τους προσφέρει την απαραίτητη θρέψη αλλά και να τις ευχαριστήσει.

αγαπημένα γλυκά και αλμυρά σνακ
photo credit: jamiemonsteroo Oats withmix of berry on the wooden table via photopin (license)

Αγαπημένα γλυκά σνακ…για μικρούς και μεγάλους…

Αγαπημένα αλμυρά σνακ… για μικρούς και μεγάλους…

  • Aπό little hands τις Aλμυρές μπάρες με γεύση πίτσα.
  • Από την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου αγαπάμε τους κολοκυθοφτέδες .
  • Σπανακόπιτα ή τυροπιτάκια με το εύκολο φύλλο που μου έμαθε η γιαγιά μου. Αλεύρι, χλιαρό νερό λίγο αλάτι και λάδι. Κάποιες φορές φτιάχνω λαχανόπιτα, όπως τη λέμε εμείς. Τσιγαρίζω κρεμμύδι, μανιτάρια, πιπεριές, τριμμένο κουνουπίδι, τριμμένο καρότο και κολοκυθάκι και στο τέλος προσθέτω ελιές και λιναρόσπορο. Ανοίγω τη ζύμη σε λεπτό φύλλο, προσθέτω την γέμιση και ψήνω στο φούρνο. ΥΠΕΡΟΧΑ!
  • Από τον Άκη Πετρετζίκη τα τυροπιτάρια.
  • Τσιπς από γλυκοπατάτα και πατζάρι.

Θρεπτικά συστατικά:

Ψάχνοντας για τις συνταγές ανακάλυψα και υλικά που δεν είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Θέλω πρώτα να σου μιλήσω για τα βούτυρα καρπών. Τα έχεις δοκιμάσει; Υπάρχει φυστικοβούτυρο, αμυγδαλοβούτυρο, φουντουκοβούτυρο, βούτυρο από κάσσιους κ.ά

Εγώ είχα χρησιμοποιήσει μόνο το φυστικοβούτυρο. Μέσα από τις συνταγές ανακάλυψα το αμυγδαλοβούτυρο… Τι να σου πω, τρελαίνομαι! Το τρώω με το κουταλάκι… Τόσο πολύ μου αρέσει… Εκτός από νόστιμο είναι πλούσιο σε ασβέστιο, φυτικές ίνες, βιταμίνες Ε και μονοακόρεστα λιπαρά.

Αβοκαντό, άλλη αγάπη! Φρούτο με υψηλή διατροφική αξία. Μερικά από αυτά είναι πως είναι πλούσιο σε κάλιο, είναι καλή πηγή βιταμινών C και Ε. Έχει αντιβακτηριακά και αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή, τα οποία σκοτώνουν τα βακτήρια στο στόμα και φρεσκάρουν την αναπνοή. Προσφέρει αντικαρκινική προστασία λόγω των καροτενοειδών και των μονοακόρεστων λιπαρών του.

αγαπημένα γλυκά και αλμυρά σνακ
photo credit: wuestenigel Green ripe avocado in a wooden bowl on a dark background via photopin (license)

Χαρούπι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, είναι χαμηλό σε νάτριο, περιέχει ασβέστιο, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και δεν περιέχει γλουτένη. Είναι καλή πηγή αντιοξειδωτικών. Σε όποια συνταγή υπάρχει κακάο το αντικαθιστώ με αλεύρι από χαρούπι

Τα αγαπημένα μας γλυκά και αλμυρά σνακ γι’ αυτή την δύσκολη περίοδο…Εσείς έχετε υιοθετήσει καινούργιες για εσάς συνταγές την περίοδο της καραντίνας;

Αναστασια

Πρόσφατα άρθρα:

***Το άρθρο περιλαμβάνει συνδέσμους affiliate links. Με κάθε αγορά που γίνεται μέσω αυτών των συνδέσμων, ένα μικρό ποσοστό πηγαίνει σε εμένα, χωρίς να αλλάζει η τελική τιμή για τον αγοραστή.

5 Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

5 Shares